lovinda.blogg.se

Om Lindas liv med upp och nedgångar, hopp och hopplöshet, lycka och mening och en stor portion äkta jävla glädje. Det är jag som är Linda

Värme Yoga

Publicerad 2018-09-13 10:30:01 i Allmänt,

Igår var jag på hot yoga, eller värme yoga som det också kallas. Förr kallades det bikram yoga, men tydligen var det någon som hade copyright på det uttrycket så nu är det hot yoga som gäller.
 
Hursomhelst så är det verkligen en fantastisk träningsform. Jag rekommenderar alla som är nyfikna på hot yoga att testa. Det brukar kosta runt hundralappen för ett provpass. Sök på Google efter yoga studios i den stad där ni bor. Det blir vanligare och vanligare med hot yoga så chansen är stor att det finns!
 
Hot Yoga
#namaste
 

Kommentarer

Postat av: Yohanna af Skovde

Publicerad 2018-10-07 19:40:34

Det verkar väldigt najs med hot yoga! :)

Svar: Det är sjukt najs verkligen! Rensar hela systemet! :)
Linda Karlsson

Postat av: GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen

Publicerad 2018-11-13 13:13:05

Åh, så härligt! Jag borde verkligen testa yoga någon gång, denna varianten låter ju spännande :))

Svar: Ja, jag kan verkligen rekommendera det varmt (i dubbel bemärkelse :-)
Linda Karlsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela